مطالبات نسل جوان در آینده از رویکرد مالکانه به سمت اقتصاد اشتراکی حرکت خواهد کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر گرام کدرینگتون٬ سخنران اصلی کارگاه «دنیای فردا برای صنعت بیمه» با اشاره به اقبال عمومی به مقوله اپلیکیشن‌ها و وب سرویس‌های تسهیل‌گر نسبت به تغییر ماموریت صنعت بیمه در آینده تاکید کرد و افزود: صنعت بیمه باید در هر لحظه خود را برای تحولات ناگهانی و وسیع آماده کرده و همگام با تغییرات احتمالی حرکت کند.

بر اساس این گزارش دکتر کدرینگتون با آسیب شناسی تغییرات مخرب و اخلال‌گر در اداره بنگاه‌های اقتصادی، اظهار داشت: اگر شرکت‌های بیمه‌گر پیش از وقوع تغییرات برای شناسایی و مقابله با تبعات منفی آن از آمادگی کافی برخوردار باشند از آسیب‌های احتمالی در امان خواهند بود.

این استاد دانشگاه تفکر جمعی و دوراندیشی تمامی ارکان یک سازمان را عامل اصلی بقای شرکت‌های بیمه در آینده، ارزیابی کرد و گفت: تکیه بر تجارب گذشته برای پیشرفت صنعت بیمه لازم است اما کافی نیست و باید خود را برای تغییرات بنیادین آماده کنیم.

وی با برشمردن مدل‌های نوین کسب و کار در دنیا بر ضرورت همگامی صنعت بیمه با علم روز، خاطرنشان کرد: بیمه‌گرانی که با قواعد آینده پژوهی آشنایی کافی نداشته باشند از بازار کسب و کار حذف خواهند شد.

گفتنی است کارگاه یادشده با حضور رییس کل و اعضای هیات‌عامل بیمه مرکزی، مدیران عامل و کارشناسان شرکت‌ها و صنعت بیمه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی