بانک ملی ایران به منظور حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، در ده ماهه منتهی به دی ماه سال جاری تعداد ۹۴۷ هزار و ۹۹۸ مورد تسهیلات به ارزش دو میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰٫۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بخش صنعت و معدن در مدت زمان یاد شده تعداد ۴۷ هزار و ۵۸ مورد تسهیلات به ارزش ۹۸۰ هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال از بانک ملی ایران دریافت کرده است که این میزان تسهیلات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۸۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

این بانک در ده ماهه منتهی به دی ماه سال جاری تعداد ۶۱۲ هزار و ۸۴۱ مورد تسهیلات به ارزش ۷۷۲  هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال به بخش خدمات پرداخت کرده است که این میزان نیز ۴٫۱ درصد رشد داشته است.

بانک ملی ایران همچنین تعداد ۱۹۰ هزار و ۲۰۰ مورد تسهیلات به ارزش ۴۸۸ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال به بخش بازرگانی پرداخت کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۴۶٫۳ درصدی است.

کشاورزی و صنایع تبدیلی نیز از دیگر بخش‌هایی بود که تعداد ۷۶ هزار و ۱۵۰ مورد تسهیلات به ارزش ۱۴۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال از بانک ملی ایران دریافت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸٫۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

در بخش مسکن و ساختمان نیز تعداد ۲۱ هزار و ۴۴۸ مورد تسهیلات به ارزش ۳۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال پرداخت شده است که نشان‌دهنده رشد ۴۶٫۸ درصدی است.

۳۰۱ مورد تسهیلات نیز به ارزش چهار هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال به بخش صادرات اختصاص یافته است که بیانگر رشد ۴۱٫۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران