بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه دی‌ماه ‌۱۴۰۲ در کدال، درآمد شناسایی شده خود را در ۱۰ ماهه سال‌جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۶‌ درصد رشد اعلام کرد.

گویای خبر به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد به نقل از بخش تحلیلی نبض بورس، بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۳۰دی‌ماه۱۴۰۲ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد، اوراق بدهی و درآمد سرمایه‌گذاری را ارایه می‌کند. 

بر اساس این گزارش، مجموع درآمد محقق شده از گزینه‌های مذکور در ۱۰ ماهه سال‌جاری معادل ۸۸ هزار میلیارد تومان است و با توجه به درآمد ۵۳ هزار میلیارد تومانی آن در ۱۰ ماهه مشابه در سال‌۱۴۰۱، نشان از رشد درآمد ۶۶‌ درصدی در سال‌جاری دارد.

تسهیلات اعطایی بیشترین گزینه درآمدی این بانک در ۱۰‌ماهه سال‌جاری با رقمی معادل ۸۲ هزار میلیارد تومان و سپس درآمد کارمزد با رقمی معادل ۴ هزار میلیارد تومان گزارش می‌شود.

همچنین در گزارش منتشر شده، درآمد عملیاتی محقق از تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد و اوراق بدهی در دی ماه سال‌جاری معادل ۷٫۶۸۸ میلیارد تومان است که تسهیلات اعطایی با بیشترین گزینه درآمدی معادل ۷٫۱۴۷ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده‌است.

وضعیت تسهیلات اعطایی از فروش خدماتی مانند اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده است. 

درآمد کارمزدها دومین و بیشترین گزینه درآمدی بانک پاسارگاد در دی ماه بوده که درآمدی معادل ۴۲۵ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.  

درآمد سپرده‌گذاری گزینه دیگر درآمدی این بانک به شمار می‌رود که در دی ماه، ۴۲ میلیارد تومان و درآمد اوراق بدهی نیز معادل ۷۵ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی بانک پاسارگاد