زگیل تناسلی، یک ضایعه پوستی واگیردار با منشاء ویروسی است که از طریق تماس جنسی با فرد آلوده منتقل می‌شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ، ویروس HPV انواع مختلفی دارد که برخی از سویه‌های آن ایجاد زگیل تناسلی در هردو جنس می‌کند، و برخی از سویه‌های آن نیز سرطان‌زا هستند و عمدتاً ایجاد سرطان دهانه رحم می‌کنند.

این عفونت ویروسی، واکسن دارد و می‌توان تا حدودی از ابتلا به آن پیشگیری کرد. متاسفانه درمان ۱۰۰ درصد ندارد، و با درمان‌های موضعی می‌توان زگیل را از بین برد ولی احتمال بازگشت آن بسیار زیاد است زیرا ویروس  از بدن پاک نشده است، بهترین روش درمانی، تقویت سیستم ایمنی برای مبارزه طبیعی با این ویروس است.

یکی از بهترین ترکیبات دارویی طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی، گیاه اکیناسه است که خاصیت ضد ویروسی دارد و در کنار ماده ارزشمند دیگری به نام پروپولیس، که اثر آن را تکمیل می‌کند، می‌تواند معجزه‌آسا باشد.

پروپولیس ماده‌ای ضد ویروس است که زنبور عسل آن را تولید می‌کند تا ویروس‌ها به داخل کندو نفوذ نکنند. این دو ماده ضد ویروس در کنار هم، معجونی طبیعی و اثرگذار برای کمک به سیستم ایمنی در جنگ با HPV هستند.

خوشبختانه دارویی به نام نووهیل (NOVOHEAL) از ترکیبب این دو ماده، در حال حاضر در کشور موجود است که به به عنوان یک درمان کمکی بعد از رفع زگیل، می‌تواند به جلوگیری از عود زگیل و پاک‌سازی بدن از ویروس کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر به لینک ذیل مراجعه فرمایید:

https://faranpharmed.com/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%aa%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%a7/%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ