تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران و بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد‌‎‎‌ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری همزمان با برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو، سومین  رویداد تور فناورانه (TechTour) را برگزار می‌‌کند.

این رویداد در راستای آشنایی متخصصان ایرانی تحصیل‌کرده در خارج از کشور و نخبگان دانشگاهی، با صنایع فعال و برتر کشور در حوزه خودرو و حوزه‌های وابسته و همچنین استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان و دانشجویان در راستای رفع نیاز و چالش‌های فناورانه موجود در این صنعت برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این رویداد شامل نشست و گفتگو با مسوولان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی توسط مدیران شرکت‌های برجسته دارای محصول فناورانه در حوزه صنعت خودرو، بازدید از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) بازدید از غرفه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان نمایشگاه صنعت خودرو و شبکه‌سازی متخصصان فعال در حوزه‌های مرتبط است.

این رویداد در تاریخ ۲۳ مرداد‌ماه جاری، مختص دانشجویان و نخبگان دانشگاهی و در تاریخ ۲۴ مرداد ماه، ویژه متخصصان ایرانی تحصیل‌کرده در خارج از کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد و ثبت‌نام به لینک https://techtour.ir/khodro مراجعه کنند.

ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای فناورانه به نشانی الکترونیکی https://techtour.ir مراجعه کنید.

  • منبع خبر : معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری