سوپر اپلیکیشن «باران» روز گذشته در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فکری کودکان و نوجوانان توسط بانک کشاورزی رونمایی شد.

به گزارش گویای خبر، این مراسم با حضور مدیران بانک کشاورزی «صادق نوری» معاون توسعه کسب و کار، «حسین امین‌زاده» معاون فناوری و «مصطفی امینی» سرپرست شرکت گسترش فناور‌ی‌های نوین برگزار شد.

قابل ذکر است، انتشار اولیه این اپلیکیشن در تیرماه سال جاری در راستای دریافت بازخورد از کاربران منتشر شد.

همچنین تعداد نصب نسخه اولیه این اپلیکیشن به ۴۰ هزار مورد رسید و در صورت انتشار نسخه دوم این اپلیکیشن در بازار، جایگزین اپلیکیشن «همراه بانک کشاورزی» خواهد شد که در حال حاضر ۴ میلیون نفر آن را نصب کرده‌اند.

اهداف مهاجرت به اپلیکیشن جدید شامل موارد زیر می‌باشد:

۱- ارایه هماهنگ خدمات در همه کانال‌ها از منظر تجربه مشتری و یکپارچگی در موبایل بانک و اینترنت بانک

۲- ارایه نسخه محصول به صورت همزمان برای تمام نسخه‌های موبایل بانک (اندروید و IOS ) 

۳- انعطاف‌پذیری و امکان سفارش‌سازی منوهای خدمات از سمت مشتری

۴- تاب آوری بالا به تعداد بالای درخواست‌های همزمان

۵- مشتری محوری در برابر بانک محوری که شامل پیشنهاد عملیات مناسب با استفاده هوش مصنوعی به کاربران است که در واقع هزینه بیشتری برای بانک خواهد داشت ولیکن اولویت بانک فراهم کردن امکانات بیشتر برای مشتریان می‌باشد.

۶- افزایش تعامل بین مشتری و بانک با تراکنش محور بودن.

ویژگی‌های این سوپر اپلیکیشن شامل احراز هویت چند سطحی، ثبت‌نام و فعال‌سازی آسان بدون نیاز به مراجعه به شعب، شارژ حساب بانک کشاورزی از طریق کارت سایر بانک‌ها، کیف پول دیجیتال، پیام‌رسان‌ها، دستیار صوتی و خدمات فراجا، بورس، امور مالیاتی، کشاورزی قراردادی، چک الکترونیک و  صفحه دیجیتال می‌باشد.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه تراکنش ایران از ۱۸ لغایت ۲۰ دی‌ماه در سالن حجاب برگزار شد.

  • نویسنده : امیرمحمد سلیمانی