ثبت‌نام در ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس‌پیچ به عنوان یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) آغاز شده و رقابت‌ها از ۲۹ دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه بین‌المللی INOTEX 2023، گفت: اینوتکس‌پیچ یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که در آن استارتاپ‌ها از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس‌پیچ از ۲۹ دی‌ماه سال جاری تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در استان‌های اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل و تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها ۲۹ دی‌ماه سال جاری از استان اصفهان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران میزبان برگزاری این رقابت‌ها خواهند بود.

به گفته فشمی، برگزیدگان استانی این رقابت با ورود به دوره شتابدهی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت‌های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می‌شوند.

وی ادامه داد: رقابت نهایی اینوتکس‌پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌‌شود.

* اینوتکس‌پیچ، رویدادی رایگان برای رقابت استارتاپ‌ها
فشمی درباره هزینه‌های شرکت در این رقابت‌ها گفت: شرکت در ششمین دوره اینوتکس پیچ کاملاً رایگان است و تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها می‌توانند در سایت رویداد به نشانی http://pitch.inotex.com اقدام به ثبت‌نام کنند.
دبیر نمایشگاه بین‌المللی INOTEX 2023 یادآور شد: تیم‌هایی که از طریق سایت رویداد ثبت‌نام کنند، در ابتدا براساس اطلاعات ارسال شده ارزیابی می شوند و سپس از هر استان ۱۵ تیم برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی اینوتکس‌پیچ انتخاب خواهند شد.
فشمی با تشریح فرآیند رقابت‌های اینوتکس‌پیچ گفت: بین رقابت‌های مقدماتی و مسابقه نهایی تقریباً یک ماه فاصله است که در این بازه زمانی با معرفی منتور یا مشاور متخصص به تیم‌های برگزیده، خدماتی برای ارتقای فعالیت‌های تیم‌ها به آن‌ها ارائه می‌‌شود.

* برگزیدگان اینوتکس‌پیچ در نبرد استارتاپی به چالش دعوت می‌شوند
وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از رویداد INOTEX Battle در دوره‌ اخیر، در دوره جدید نیز شاهد برگزاری این نبرد استارتاپی خواهیم بود.
فشمی اظهار داشت: رویداد INOTEX Battle یا نبرد استارتاپی نیز پس از برگزاری رقابت ملی استارتاپی با حضور نفرات برگزیده اینوتکس‌پیچ برگزار خواهد شد که درآن تیم‌های برگزیده با یکدیگر مناظره می‌کنند و از لحاظ موضوعات بازاریابی و فروش یکدیگر را به چالش می‌کشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت رویداد به نشانی pitch.inotex.com مراجعه کنند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری