مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) (۲۹ بهمن‌ماه) در پایتخت خبر داد.

گویای خبر – به گزارش ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، شادی مالکی در توضیح خبر افزود: این تصمیم با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعه‌ها به مراکز معاینه فنی برای تسهیل در ارائه خدمات، گرفته شده و بنابراین در روز شنبه ۲۹ بهمن تمام مراکز معاینه فنی خودروهای سبک از ساعت ۸ تا ۱۴ فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت محمد مصطفی(ص) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام محمد، مصطفی و رسول به قید قرعه، امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.

مالکی اضافه کرد: شهر تهران از ظرفیت ۵۶ خط معاینه فنی، ویژه خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و هفت واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه، ویژه خودروهای سنگین برخوردار بوده و شهروندان می‌توانند برای اطلاع از نشانی و نحوه فعالیت مراکز به پایگاه اینترنتی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، بنا بر اعلام پیشین از روز دوشنبه اول اسفند، پذیرش خودروها در دو مرکز معاینه فنی بیهقی و شهید آبشناسان فقط با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت‌گیری اینترنتی انجام می‌شود. البته بجز دو مرکز اشاره شده که از مراکز پر ازدحام به ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند، در بقیه مراکز معاینه فنی مراجعه به صورت حضوری و یا نوبت‌گیری اینترنتی امکان‌پذیر است. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه تهران من و یا سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت گرفتن نوبت اینترنتی اقدام کنند.

  • منبع خبر : ستاد معاینه فنی خودروهای تهران