فعالیت سازمان دامپزشکی کشور در ایام تعطیلات نوروز، یک مقام مسئول با بیان اینکه سازمان دامپزشکی کشور در ایام نوروز تعطیل نیست، از مردم خواست انتقادات و شکایات خود را اعلام کنند.

به گزارش گویای خبر به نقل از ایلنا، امین اسدی در رابطه با اقدامات اخیر این سازمان گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۴ اسفند سال گذشته شروع شده و تا روز عید سعید فطر سال جاری ادامه دارد، موجب شده سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها در تعطیلات نوروز تعطیل نباشند و در جهت ایجاد امنیت غذایی و سلامت جامعه به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

وی افزود: بر اساس طرح ملی تشدید و کنترل نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، به استثنای روز نخست عید نوروز که کشتارگاه‌های کشور در آن به صورت کشیک از پیش تعیین شده فعال بودند، از روز دوم فروردین ۱۴۰۱ فعال شده اند و طبق هماهنگی انجام شده با شرکت پشتیبانی امور دام مقرر شده است، تا مازاد کشتار صورت گرفته از سوی این شرکت نیز خریداری گردد و هیچگونه کمبود مرغی در بازار احساس نشود.

اسدی خاطر نشان کرد: مردم جهت کمک به تشدید این نظارت‌ها می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اعلام و پیگیری کنند. همچنین مردم عزیز میتوانند تصاویر و فیلم های نظارت میدانی خود را در جهت کنترل بهداشتی محصولات پروتئینی به شماره ۰۹۹۲۸۸۴۵۸۲۳ در پیام‌رسان بله ارسال کنند.

  • منبع خبر : ایلنا