سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای از محدودیت تردد در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس خبر داد.

 گویای خبر – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای از محدودیت تردد در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس خبر داد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور، سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: به دلیل افزایش حجم تردد در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس، محدودیت تردد در این محورها اعمال می‌شود.

ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهدو بالعکس در نظر گرفته شده است.

همچنین، ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ در محور کندوان از مرزن آباد به سمت کرج و تهران است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ در محور کندوان از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

تردد در محور کندوان در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. درصورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد در آزادراه تهران-شمال از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲  مردادماه ۱۴۰۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

در این اطلاعیه تاکید شده است که در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ تا روز جمعه ۱۳  مردادماه ۱۴۰۲ در محور کندوان از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است‌.

تردد تمام تریلرها از چهارشنبه ۴ مردادماه تا شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ در محور هراز کماکان ممنوع است.تردد تمام کامیون ها، کامیونت‌ها (به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی) در محور هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه ۱۲ مردادو جمعه ۱۳ مردادماه ممنوع است.

اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس‌راه، اجرای محدودیت ها کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی