مدیر شعب استان همدان از افتتاح نخستین پروژه نهضت ملی استان همدان که تامین مالی آن توسط بانک مسکن و ساخت آن توسط بنیاد مسکن انجام شده در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، حسن خطیب‌زاده با بیان این که این پروژه ملی و استانی با حضور نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران ارشد استانی افتتاح شد، افزود: با شروع عملیات پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک بهشتی طرح نهضت ملی مسکن در این استان با شتاب بیشتری ادامه می یابد.

وی با اشاره به ابلاغ طرح کوشش ( بخشودگی جرائم تسهیلاتی ) اظهار داشت: اصلی‌ترین چالش بانک مسکن مطالبات معوق است که بخش بیشتر آن مربوط به تسهیلات تکلیفی از جمله مسکن مهر و روستایی است. تسهیلات گیرندگانی که تاکنون به دلایل مخلتف موفق به تسویه بدهی خود با بانک نشده‌اند می‌توانند از شرایط ویژه و متنوع طرح کوشش برای بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

مدیر شعب استان همدان در ادامه به مسوولیت اجتماعی بانک اشاره کرد و بیان داشت: تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات مقاوم‌سازی روستایی، ازدواج، تسهیلات افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی، فرزندآوری و … از مهم‌ترین اولویت‌های شعب بانک مسکن این استان است به طوری که تاکنون در قالب ۲٫۰۷۱ قرارداد نزدیک به ۲۰۸ میلیارد تومان تسهیلات برای ازدواج جوانان و فرزند آوری پرداخت شده است. همچنین تمامی اعتبارات تخصیص داده شده به استان در این بخش‌ها در اسرع وقت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

  • منبع خبر :  پایگاه خبری بانک مسکن