در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نرخ بهای خدمات و عوارض در بخش تابلوهای تبلیغاتی محیطی و تجاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری شهر، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه نرخ بهای خدمات و عوارض در بخش تابلوهای تبلیغاتی محیطی گفت: ما هیچ تغییری در نرخ بها نداریم و تنها از این بابت که باید بر اساس دستورالعمل وزارت کشور در شورا مطرح می‌شد، لایحه را به شورا ارسال کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص نرخ بهای خدمات تابلوهای تبلیغاتی تجاری نیز اعلام کرد: تابلوهایی که مبین مکان باشند، از عوارض معاف هستند؛ تابلوهایی که به سمت تبلیغات برند می‌روند اگر از سایز استاندارد عبور کنند، مشمول عوارض خواهند شد و رأی دیوان نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.

وی با بیان این که اجاره بها بر سازه‌های تبلیغاتی بر اساس مزایدات صورت می‌گیرد و بر همین روند ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما بود که این نرخ با عنوان عوارض پایش و نظارت نام بگیرد.

صیادی با اعلام این که نظارت ما بر سازه‌ها هم نظارت سازه‌ای و هم نظارت محتوایی است، یادآور شد: پیشنهاد ما این بوده که نرخ عوارض پایش و نظارت، بیش از پنج درصد مبلغ قرارداد نباشد تا مزایده‌ها را تحت تأثیر قرار ندهد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری شهر