نشست تخصصی «خبرگزاری‌ها و چالش‌های مدیریت آن‌ها در ایران» ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز دوشنبه یکم اسفندماه در سالن شهدای رسانه‌ دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

گویای خبر – بنا بر اعلام دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، این نشست از سلسله‌ نشست‌های بررسی «مسائل خبرگزاری‌ها در ایران؛ گذشته، حال و آینده» است که با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه، مدیران، سردبیران خبرگزاری‌ها و خبرنگاران با هدف بررسی مسائل مختلفِ پیش روی خبرگزاری‌ها در ارائه نمایی از وضعیت موجود و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در نشست سوم که به موضوع «چالش های مدیریت خبرگزاری در ایران» اختصاص دارد، سید مهدی شریفی (دانشیار گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران)، ایمان شمسایی (مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی) و مهدی عرفاتی (مدیرعامل خبرگزاری ایسنا) به گفتگو و سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است، علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز دوشنبه یکم اسفندماه به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه هرات دوم، پلاک ۱۱ طبقه اول، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی مراجعه نمایند.