نشست مشترک شرکت مشتریان گلدیران با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

نشست مشترک شرکت مشتریان گلدیران با گروه مدیران، کارشناسان و نمایندگان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان روز چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۴ در سالن آمفی‌تئاتر این شرکت برگزار شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی گلدیران، این جلسه با هدف بررسی سازوکارهای خدمت‌رسانی، تبادل نظر درباره چالش‌ها و استانداردهای حمایت از مصرف‌کننده، و بازدید میدانی از واحدهای مختلف شرکت مشتریان گلدیران انجام شد.

ارایه گزارش از ساختار و ماموریت شرکت مشتریان گلدیران

در ابتدای مراسم، مهدی فرجی مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران ضمن خوشامدگویی به حاضران، گزارشی جامع از تاریخچه فعالیت، ماموریت شرکت مشتریان و ساختار عملیاتی این مجموعه ارایه کرد. وی با اشاره به نقش این مجموعه به‌عنوان بازوی تخصصی خدمات پس از فروش گروه گلدیران، تاکید کرد:

شرکت مشتریان گلدیران دارای یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های خدمات‌ پس از فروش در سراسر کشور است.

این شبکه شامل بیش از ۲۵۰۰ تکنسین فعال، ۷۷۰ نمایندگی رسمی و ۷ دفتر منطقه‌ای در سطح ۳۱ استان است.

گستردگی جغرافیایی و زیرساختی این مجموعه، آن را به یکی از توانمندترین سیستم‌های خدمت‌رسان در صنعت لوازم خانگی تبدیل کرده است.

فرجی در ادامه، خدمات پس از فروش را «آخرین حلقه زنجیره ارزش و یکی از عناصر راهبردی اعتمادسازی و تجربه مشتری» دانست و توضیح داد که اصولی مانند شفافیت، سرعت، مشتری‌محوری و کیفیت پایدار محور اصلی فعالیت‌های شرکت است.

معرفی فرآیندها، استانداردهای عملیاتی و زیرساخت‌های دیجیتال

در بخش بعدی نشست، علی صالحی، معاون برنامه‌ریزی شرکت مشتریان گلدیران، روندهای عملیاتی و مسیر خدمت‌رسانی شرکت را تشریح کرد. او با اشاره به مدل‌های استاندارد، پروتکل‌ها و فرآیندهای سخت‌گیرانه این مجموعه در حوزه خدمات پس از فروش گفت استانداردهای عملیاتی مشتریان گلدیران حاصل تجارب همکاری‌های بین‌المللی این گروه است.

صالحی ادامه داد: زیرساخت‌های دیجیتال شامل سامانه CRM، داشبوردهای لحظه‌ای هوش تجاری (BI)، اپلیکیشن ویژه تکنسین‌ها، و سیستم‌های هماهنگی و اعزام دیجیتال، پایه اصلی کنترل کیفیت و پایش مداوم تجربه مشتری را تشکیل می‌دهند.علاوه بر این؛ مجموعه‌ای از راهکارهای امنیت داده و مدیریت اطلاعات نیز برای حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان و محرمانگی اطلاعات تعریف شده است.

پرسش و پاسخ با نمایندگان سازمان حمایت

بخش قابل توجهی از این نشست به گفت‌وگو و تبادل نظر بین کارشناسان سازمان حمایت و مدیران مشتریان گلدیران اختصاص داشت. در این بخش نمایندگان سازمان پرسش‌هایی درباره نحوه رسیدگی به شکایات، سرعت ارایه خدمات، سازوکار نظارت بر عملکرد تکنسین‌ها، شفافیت فرآیندها و راهکارهای بهبود تجربه مصرف‌کننده مطرح کردند.

چالش‌ها، فرصت‌ها و پیشنهادهای کارشناسان سازمان حمایت برای ارتقای کیفیت خدمات، با استقبال و توضیحات تکمیلی مدیران گلدیران همراه شد.

بازدید میدانی از واحدهای مختلف شرکت

در ادامه برنامه، مدیران سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده از طبقات و بخش‌های مختلف شرکت مشتریان گلدیران بازدید کرد. در جریان این بازدید، مدیران و کارشناسان شرکت توضیحاتی درباره سطوح مختلف ارتباط مشتری جهت اخذ خدمات، سازوکارهای نظارت بر عملکرد تکنسین‌ها، روش‌های شناسایی و رفع خلاها، و سیستم‌های مدیریت داده و کنترل کیفیت ارایه کردند. نمایندگان سازمان نیز از نزدیک با ظرفیت‌ها، چالش‌ها و نقاط قابل بهبود آشنا شده و نظرات خود را برای تقویت همکاری‌ها مطرح کردند.

منبع
روابط عمومی گلدیران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا