همایش «مدیریت ایمنی فرآیند» (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن مرکز همایش‌های شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) برگزار می‌شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این شرکت همسو با عمل به مسوولیت‌ اجتماعی و هم‌افزایی دانش در زمینه ایمنی فرآیند و مدیریت ریسک‌های عملیاتی، نخستین «همایش مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی» را  با حضور مدیران ارشد صنعت نفت برگزار می‌کند.

این همایش با هدف جاری‌سازی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بهبود مستمر این فرآیند در سازمان‌ها، ایمنی فرآیند و تولید مستمر با تضمین سودآوری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی اجرا می‌شود.

ایمنی فرآیند و صیانت از سرمایه‌های سازمان، ایمنی فرآیند و مدیریت یکپارچه تجهیزات، ایمنی فرآیند و پیشگیری از حوادث فرآیندی و ایمنی فرآیند و تحول دیجیتال از دیگر محورهای این همایش خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در این همایش ضمن ارائه تازه‌ترین دستاوردها و توانایی‌های خود در زمینه ایمنی فرآیند، تجارب خود را به اشتراک خواهند گذاشت و ضمن معرفی اجزای سیستم مدیریت ایمنی در صنایع فرآیندی و شناسایی نیازمندی‌های اجرایی و ممیزی، استقرار و پایش سیستم مدیریت ایمنی فرآیند با یکدیگر تبادل اندیشه و تجربه خواهند داشت.

حضور استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های معتبر کشور و ارائه دستاوردهای پژوهشی به‌دلیل ضرورت همکاری حداکثری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با بدنه دانش‌بنیان کشور از دیگر بخش‌های مهم این همایش خواهد بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول