بذرپاش تصریح کرد: توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش روز گذشته در جمع مدیران استان مازندران بیان داشت: در سال‌های گذشته شاهد تولید حداقلی مسکن بودیم که همین مساله موجب شد تا قیمت‌ها افزایش یابد.
وی با بیان این که تا پایان سال تعداد متقاضیانی که زمین دریافت می‌کنند به  ۴۰۰ هزار متقاضی در سراسر کشور  خواهد رسید، اظهار داشت: با ارائه بسته ۱۹ گانه در خصوص بافت فرسوده شاهد رشد صدور پروانه در این زمینه هستیم.
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در برخی شهرهای مازندران به دلیل نزدیکی جنگل و دریا با مشکل تامین زمین جهت ساخت مسکن مواجه هستیم که تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی دقیق تر آن را برطرف نماییم.
بذرپاش تصریح کرد: از آنجا که زمین‌های کشاورزی درجه یک و دو مازندران قابل ساخت مسکن نیست بنابراین توسعه ساخت و ساز در برخی مناطق به کندی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه مسکن قیمت‌سازی‌های کاذبی از سوی برخی از مشاوران املاک صورت گرفت که موجب متضرر شدن شهروندان می‌شود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی شناسایی و عرضه خانه‌های خالی و مالیات بر معاملات مکرر و افزایش عرصه می‌تواند در کنترل قیمت مسکن موثر باشد.
وی افزود: در روزهای گذشته گشت‌های تعزیرات با دفاتر مشاوران املاک متخلف برخورد کردند که این روند در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.

بذرپاش تصریح کرد: توسعه ناوگان هوایی نیز در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.

وی یادآور شد: تکمیل کریدورهای شمال و جنوب نیز در دستور کار قرار دارد، تا برای کشور تولید ثروت نماید.

  • منبع خبر :  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی