پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو با هدف رصد لحظه‌ای علم و فناوری حوزه برق و انرژی، همزمان با هفته دولت رونمایی شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، عبدالصاحب ارجمند مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو در آیین رونمایی از این پایگاه خبری به خلاء موجود و ضرورت ایجاد یک مرجع خبری که به صورت اختصاصی اخبار علم و فناوری حوزه برق و انرژی را منعکس کند اشاره کرد و گفت: ما نهادی برای ثبت اخبار صنعت برق و انرژی نداریم و با ایجاد این پایگاه خبری اختصاصی، دسترسی به اخبار مختص صنعت برق و انرژی تسهیل خواهد شد.
وی ایجاد این پایگاه خبری را برای صنعت برق ضروری عنوان کرد و گفت: در چنین پایگاهی هم می‌توان یک مخزن دانشی و هم یک مخزن افکار برای صنعت برق و انرژی ایجاد کرد.
مجید عمیدپور رئیس پژوهشگاه نیرو نیز به رصد و پایش اخبار و رویدادهای علمی حوزه برق و انرژی در این پایگاه خبری اشاره و بیان کرد: این پایگاه خبری از طریق وزارتخانه و شرکت‌های مادر تخصصی تغذیه خواهد شد و ما نیازمند همکاری‌های بسیار نزدیک در این زمینه هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این پایگاه خبری با یاری مدیران و متخصصان حوزه برق و انرژی، به یک پایگاه خبری مرجع، قوی، دقیق و کاربردی برای مدیران، پژوهشگران، متخصصان و تصمیم‌‌سازان حوزه برق و انرژی تبدیل گردد.
پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو در بستر وب سایت پژوهشگاه نیرو به آدرس news.nri.ac.ir راه‌اندازی شده است.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو