هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از امروز (یکشنبه، سوم مهرماه) مصادف با ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲، مسیر تهران به مونیخ و برعکس را به عنوان چهارمین مسیر پروازی به کشور آلمان راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش گویای خبر به نقل از ایرنا، این مسیر پروازی در راستای گسترش شبکه پروازهای بین‌المللی هما در منطقه اروپا برقرار و در روزهای یکشنبه هر هفته انجام می‌شود.

پرواز رفت با شماره پرواز ۷۳۷ در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه (به وقت محلی)  در فرودگاه مونیخ به زمین می‌نشیند.

پرواز بازگشت این مسیر نیز در همان روز با شماره پرواز ۷۳۶ در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) از فرودگاه مونیخ پرواز و در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

به گزارش ایرنا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۴۴ به  فرودگاه فرانکفورت، از سال ۱۳۴۵ به فرودگاه هامبورگ و از سال ۱۳۸۲ به فرودگاه کلن پرواز می‌کند. در حال حاضر هما در روزهای چهارشنبه و شنبه به فرودگاه فرانکفورت، روزهای دوشنبه و پنجشنبه به فرودگاه هامبورگ‌ و روزهای جمعه به فرودگاه کلن پرواز دارد که با انجام پرواز مونیخ در روزهای یکشنبه، هما در مجموع ۶ پرواز در هفته به کشور آلمان انجام می‌دهد.

  • منبع خبر : ایرنا