همزمان با هفته پژوهش؛ آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همراهی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از خدمات جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این آزمایشگاه کاربردی و راهبردی به مناسبت هفته پژوهش با شعار «هر روز یک خدمت» ۵ بخش جدید را معرفی کرد. «آزمایشگاه بافت شناسی»، «آزمایشگاه مولکولی»، «آزمایشگاه کشت سلول» و «بخش سرور محاسباتی» بخش‌هایی هستند که در ابتدای آغاز فعالیت خود طرح تخفیف ویژه ۱۰۰درصدی برای ثبت ۳پروژه اول را در نظر گرفته‌اند. هم چنین محققان می‌توانند در آزمایشگاه تصویربرداری از تخفیف ۵۰ درصدی تا سقف ۱۰ ساعت برخوردار شوند.

آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته تصویربرداری در طول فعالیت ۶ ساله خود، در بخش های مختلف تصویربرداری خدمت رسانی به محققان و پژوهشگران پیشرو در حوزه پیش بالینی با رویکرد تصویربرداری را در اولویت کاری خود قرار داده است. با توجه به گستردگی تحقیقات در حوزه مطالعات پیش بالینی نیاز به آزمایشگاه های جانبی است که تحقیقات در حوزه in vivo به صورت کامل انجام شود.

علاقه‎‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این آدرس مراجعه کنند.

  • منبع خبر : معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری