​مدیرعامل بانک صادرات ایران بر اساس پروتکل جدید سفرهای جامع استانی، به همراه اعضای هیات‌مدیره و هیات‌عامل به بوشهر سفر کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، ​مدیرعامل بانک صادرات ایران بر اساس پروتکل جدید سفرهای جامع استانی، در جریان سفر به استان بوشهر که با حضور هیات‌مدیره و هیات‌عامل بانک انجام‌ می‌شود، از تمامی شعب استان بازدید و با همکاران شاغل و پیشکسوت دیدار می‌کند. حضور در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر و دیدار با مدیران شرکت‌های فعال در این حوزه از دیگر برنامه‌های این سفر است. در پایان سفر نیز در نشستی با مسوولان شعب و حوزه استان بوشهر، موضوعات مهم استانی توسط مدیران ارشد بانک جمع‌بندی می‌شود. 

بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از کانون بازنشستگان بانک در بوشهر

مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان بوشهر علاوه بر عیادت از یکی از پیشکسوتان بانک با حضور در جمع اعضای کانون بازنشستگان بانک، از نزدیک روند فعالیت و خدمت‌رسانی به پیشکسوتان بانک را مورد بررسی قرار داد.

محسن سیفی در این نشست از تلاش مدیران بانک برای حل مشکلات صندوق تامین آتیه کارکنان خبر داد و گفت: مسائل این صندوق طی ۳۰ سال گذشته انباشته شده اما در تلاش هستیم تا درباره منابع این صندوق شفاف‌سازی لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: حدود دو ماه زمان برد تا اطلاعات و داده‌های واریزی همکاران به این صندوق طی ۳۰ سال خدمت آنها احصا شود. تمام تلاش و ظرفیت‌های بانک را بسیج کردیم تا به نحو مقتضی حقوق بازنشستگان و شاغلان در این صندوق حفظ شود و این کار نیازمند صبر و همراهی است.

سیفی در این نشست که به همراه قربان اسکندری رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات ایران، هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک، عباس حیدری جامع‌ بزرگی مدیر شعب استان و نمایندگان بازنشستگان استان بوشهر برگزار شد، با ابراز ارادت به بازنشستگان، آنها را سرمایه‌ها و گنجینه‌های اصلی بانک خواند و افزود: مدیران بانک با تمامی تلاش شبانه‌روزی خود در تلاش هستند تا اتفاقات مثبتی در بانک رقم بزنند و نتایج این تلاش‌ها بیشتر در معیشت و زندگی بازنشستگان و شاغلان بانک مثمرثمر باشد ضمن این که جایگاه واقعی بانک صادرات ایران در نظام بانکی دوباره احیا شود.

در این نشست نمایندگان کانون بازنشستگان برخی دغدغه‌های خود در این استان را مطرح کردند که دستورات لازم برای پی‌گیری آنها از سوی محسن سیفی صادر شد.

 بازدید مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره از شعب استان بوشهر

مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه سفر جامع تیم مدیریتی بانک به استان بوشهر، از شعب مرکزی، بهشتی، شهید سعیدی و دریانوردی بازدید و در محیطی صمیمانه با همکاران و مشتریان این شعب دیدار کرد و به بررسی عملکرد این شعب پرداخت.

محسن سیفی در این بازدیدها راهکارهای عملیاتی افزایش منابع، مدیریت مصارف، کاهش مطالبات و برنامه‌ریزی برای افزایش بانکداری الکترونیک و خلوت‌سازی شعب را خاطرنشان کرد و خواستار توجه بیشتر به جذب منابع در ماه‌های باقی‌مانده از سال و تحقق اهداف بانک شد.

او در جریان این بازدیدها همچنین با برخی مشتریان حاضر در شعب  از نزدیک گفت‌وگو کرد و دستورات لازم برای تسریع در خدمت به مردم و مشتریان بانک را نیز صادر کرد.

قربان اسکندری رئیس هیات‌مدیره بانک نیز در این بازدیدها ضمن تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری انجام بازاریابی مستمر را ضروری دانست.

آمادگی بانک صادرات ایران برای حمایت از  تولید و بازرگانی در بوشهر

مدیرعامل بانک صادرات ایران در سومین سفر جامع استانی خود، در جمع فعالان اقتصادی استان بوشهر حاضر شد و با ارائه راهبردهای این بانک برای تخصیص بهینه منابع در شرایط تثبیت اقتصادی و هم‌راستایی با سیاست‌های کشور، برای همکاری و پشتیبانی از تولید و اشتغال اعلام آمادگی کرد.

محسن سیفی در پاسخ به برخی دغدغه‌های مطرح شده در این نشست در خصوص سیاست‌ها و فرآیندهای اقتصادی، گفت: با اعمال برخی سیاست‌های تثبیت اقتصادی، بخشی از منابع موجود نیز صرف تکالیف دولتی و مسوولیت‌های اجتماعی دولت از جمله وام ازدواج، فرزندآوری و نهضت ملی مسکن می‌شود که از وظایف بانک است.

او افزود: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اولویت نگاه به تولید و بازرگانی باشد که می‌تواند چرخ اقتصاد ایران را به گردش در بیاورد. به همین دلیل تلاش داریم تا خودمان را با سیاست‌های نهادهای پولی و مالی کشور تطبیق دهیم. این اتفاق زمان‌بر است و زمانی که در یک اقتصاد با رشد فزاینده نقدینگی در حال فعالیت و زندگی هستیم، تسهیلات پرداخت می‌کنیم و اعتبار می‌دهیم و این روند کاهشی می‌شود و با کمیاب شدن پول بهای تمام شده آن افزایش می‌یابد و فعالان اقتصادی بیشتر از سایرین سرعت افزایش بهای تمام شده پول را درک می‌کنند.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع فعالان اقتصادی استان بوشهر گفت: ممکن است که مردم به بانک‌ها انتقاد داشته باشند، اما به بانک‌ها اعتماد دارند و بانک صادرات ایران در رده‌بندی مردم به نظام بانکی در جایگاه برتر است و به عنوان بانکی که امین مردم هستیم، نگاهمان این است که امانت‌دار مردم باشیم و مشتریان بانک از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. در سیاست‌های بانکی به سمت ارائه خدمات، تسهیلات و تعهدات مطلوب به مشتریان بانک پیش می‌رویم و می‌توانیم اختیارات برخی استان‌ها را زیاد کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: رفتارهای بازرگانی و تولیدی مشتریان بانک نقش مهمی در تصمیمات و سیاست‌های کلان بانک دارد و در تلاش هستیم تا تعادل مناسبی بین تسهیلات و تعهدات مشتریان برای تعامل و همکاری برد برد بین بانک و مشتریان ایجاد کنیم و شرایط را برای بهینه‌سازی منابع و ارائه خدمات بهتر به مشتریان فراهم کنیم.

آغاز سومین سفر جامع استانی مدیرعامل بانک صادرات ایران با بازدید از نخستین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در بوشهر

سومین سفر جامع استانی محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد این بانک با بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در استان بوشهر آغاز شد. سیفی در جریان بازدید از این نمایشگاه در غرفه بانک صادرات ایران با همکاران بانک دیدار و ضمن بازدید از غرفه شرکت خدمات دریایی امیر، تولیدکننده موتورهای کشتی، با مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

محسن سیفی در بازدید از این نمایشگاه که به همراه قربان اسکندری، رئیس هیات‌مدیره، هدایت نصرالهی مدیرامور حوزه مدیریت و ارتباطات، عباس حیدری جامع‌بزرگی مدیریت شعب بانک در استان بوشهر و برخی دیگر از مدیران بانک انجام شد، از غرفه کارخانجات نوآوری صنایع دریایی، طراح و  سازنده انواع شناورهای نظامی و تجاری نیز بازدید و در دیدار با مدیران این شرکت، بر آمادگی بانک برای توسعه همکاری با این شرکت تاکید کرد که با استقبال مدیران این واحد روبرو شد.

همکاری در خصوص نرم‌افزار جدید و در آستانه رونمایی «حمل ونقل دریایی» در این شرکت و تقاضای انعقاد تفاهم‌نامه و هم‌افزایی در خصوص مراودات مالی و درگاه و حوزه فناوری اطلاعات از موارد مورد توجه مدیران بانک صادرات ایران و مدیران این واحد صنعتی بود.

همچنین موسسه دریایی شهید محلاتی، سومین غرفه‌ای بود که مورد بازدید محسن سیفی مدیرعامل و قربان اسکندری رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران قرار گرفت و پیرامون موضوعات همکاری دوجانبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عیادت مدیرعامل بانک صادرات ایران از کارمند پیشکسوت ۸۶ ساله بوشهری

مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان بوشهر با حضور در منزل محمد خلیل مال‌الهی ۸۶ ساله، کارمندی ۲۶۶۷ و استخدام سال ۱۳۳۸ بانک، با او و خانواده‌اش دیدار کرد.

محسن سیفی در جریان این دیدار که با حضور قربان اسکندری، رئیس هیئت‌مدیره بانک، هدایت نصرالهی مدیرامور حوزه مدیریت و ارتباطات، عباس حیدری جامع‌بزرگی مدیر شعب بانک در استان بوشهر و برخی دیگر از مدیران بانک انجام شد، ضمن اهدای گل و هدیه، از ۳۳ سال زحمات این پیشکسوت در بانک تجلیل کرد و وضعیت معیشتی، بیمه‌ای و درمانی وی را پیگیری کرد.

سیفی در این دیدار گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان، خزانه واقعی و گنجینه‌های اصلی بانک هستند، ما میراث‌دار زحمات و تلاش‌های آنها هستیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن بررسی وضعیت معیشتی و بیمه درمانی این همکار بازنشسته، گفت: تلاش داریم تا هزینه‌های بیماری‌های صعب‌العلاج و سخت‌حرکتی همکاران بازنشسته را در خدمات بیمه سرمد مدنظر قرار دهیم.

او افزود: طی سال جاری تلاش بر این بوده تا نوع نگاه مدیران بانک صادرات ایران به بازنشستگان متفاوت از گذشته باشد و تفاوت زیادی در پرداخت‌ها با شاغلان نداشته باشد.

سیفی  گفت: در سه ماه پایانی سال اقساط تسهیلات دریافتی از بازنشستگان بانک کسر نمی‌شود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا بانک به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور بازگردد، از برنامه‌های جدید برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان بانک در آینده خبر داد.

سیفی همچنین دستور تسهیل سفر زیارتی خانواده مال‌الهی به مشهد مقدس را صادر کرد.

در این عیادت قربان اسکندری نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده همکار بازنشسته بانک، تسریع در حل دغدغه‌های این خانواده را مورد تاکید قرار داد.

محمدخلیل مال‌الهی و یکی از فرزندانش از جمله همکاران بازنشسته بانک صادرات ایران هستند که در جمع خانواده خود از عیادت و حضور مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره و همچنین سایر مدیران بانک قدردانی و از این دیدار غیرمنتظره سپاسگزاری کردند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک صادرات ایران