شرکت بیمه دی مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد
سرپرست بیمه دی با اشاره به برنامه عملیاتی شرکت، پایبندی به آن را ضامن موفقیت شرکت برشمرد و عزم و جدیت همه اعضای شرکت را برای تحقق اهداف پیشبینی شده لازم دانست.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، حمیدرضا صفیخانی عضو هیاتمدیره و سرپرست این شرکت در جمع مدیران ستاد و شعب گفت: برنامه عملیاتی شرکت به قوت خود باقی است چرا که حرکت با برنامه میتواند کارایی را ارتقا بخشیده و فرآیندها را در مسیر اثربخشی قرار دهد.
وی توجه به اصولی همچون ارزشهای بنیادی شرکت، فرهنگ سازمانی، اخلاقمداری و رعایت چارچوبهای ارزشی را با اهمیت دانست و افزود: اولویت اصلی ما تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که باید در اعضای خانواده بزرگ بیمه دی نهادینه شود و همه کارمندان در تمامی سطوح شرکت باید به اصل تکریم مشتریان متعهد باشند.
صفیخانی نیروی انسانی را سرمایه با ارزش شرکت و عامل اصلی موفقیت آن دانست و اظهار کرد: معیشت همکاران امری بسیار حایز اهمیت است که با جدیت دنبال خواهد شد. همچنین درک شایستگیها و قابلیتهای ایشان و شناخت و ارتقای این ظرفیتها در ایجاد حس رضایت و امنیت همکاران، میتواند در افزایش انگیزه آنها تأثیر بسزایی داشته باشد که باید یک برنامه عملیاتی و توانمندسازی برای آن تدوین شود.
سرپرست شرکت بیمه دی تحقق برنامهها و اهداف شرکت را در گرو سه رویکرد دانست و بیان کرد: برای تحقق برنامهها باید در درجه اول اجماع و پذیرش بر اهداف تدوین شده داشته باشیم. دومین رویکرد، توجه به شایستگیهاست چرا که هر کدام از همکاران قابلیتها و شایستگیهایی دارند که باید شناسایی شده و در مسیر تحقق اهداف به کار گرفته شود و همچنین سومین رویکرد تلاش و جهد است که اگر نباشد، چابکی سیستم از بین میرود و در نهایت این سه جز باید در کنار هم قرار بگیرند تا موفقیت به دست بیاید.
وی با شاره به موضوع ابزارهای نوین دیجیتالی، آن را از مهمترین برنامههای حکمرانی بیمه دی برشمرد و اذعان کرد: توجه به نوآوری، خلاقیت و حضور جدی در بازارهای نوین کسب و کار از مهمترین برنامههای بیمه دی محسوب میشود. چرا که با دیجیتالی نمودن فرآیندها، در تصمیمگیریها تسهیل ایجاد میشود، در نتیجه باید به سمت حکمرانی دادهها حرکت نماییم.
صفیخانی افزود: کمیتههای حاکمیت شرکتی تأثیر مطلوبی بر روند اجرایی شرکت دارد. بسیاری از چالشها و نقاط قابل بهبود در این کمیتهها احصا شده و در فرآیند بهبود و ارتقا قرار میگیرد که میتواند بر چابکی سیستم، دوری از روزمرگی و کسب رضایت مشتریان اثرگذار باشد.
صفیخانی ایجاد مزیت رقابتی را برای حضور مؤثر در صنعت بیمه و بقای شرکت، لازم دانست و تصریح کرد: حوزههای فنی شرکت باید ریسکهای جامعه را شناسایی کرده و متناسب با نیاز روز مردم محصولاتی را طراحی نمایند. شناخت دقیق از جامعه هدف و طراحی بیمهنامه مناسب با ایشان میتواند آثار اجتماعی مطلوبی داشته باشد. به همین منظور برای دعوت از ایدههای نوآورانه نظام پاداش طراحی خواهد شد تا بتوانیم از تمام ظرفیتها در جهت تحقق این هدف بهره بگیریم.
وی همچنین افزود: حضور در عرصه بازار با جذب پرتفوی با کیفیت در دستور کار شرکت بیمه دی است با این وجود این مهم حائز اهمیت است که به هرقیمتی به دنبال کسب پرتفو نیستیم و مهمترین مؤلفه در عرصه رقابتی اخلاقمداری است چراکه موفقیت و خوشنامی صنعت بیمه را موفقیت خود میدانیم و به دنبال ایجاد اعتماد در صنعت و ارتقای ضریب نفوذ و فرهنگ بیمه در جامعه هستیم.
وی در پایان اظهار کرد: همه اعضای بیمه دی به عنوان یک خانواده بزرگ در کنار هم مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان و مشتریان به ویژه خانواده بزرگ ایثار و شهادت هستیم و باید حرمت این خانه را با همبستگی، همدلی، تعامل و دوری از حواشی نگه داریم. از اسراف بپرهیزیم و حساسیت در قبال منابع شرکت داشته و ضمن رعایت شأن شرکت نسبت به هدر رفت منابع دقت نظر داشته باشیم.