امضای قرارداد همکاری صداوسیما و بیمه دی
در پی رضایتمندی از عملکرد بیمه دی در سال گذشته، قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با این شرکت برای سال ۱۴۰۴ تمدید شد. این اقدام در راستای استمرار رویکرد مشتریمداری و بهبود کیفیت خدمات درمانی صورت گرفت.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه منابع سازمان صداوسیما برای سال دوم قرارداد بیمه تکمیلی و درمان کارکنان صداوسیما امضا شد.
تعهد بیمه دی به بهبود مستمر خدمات درمانی
در این مراسم، هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، با ابراز خرسندی از تداوم همکاری با سازمان صدا و سیما اظهار کرد: خدا را شاکریم که بیمه دی توانسته برای دومین سال متوالی، در فرآیندی رقابتی و بر پایه اعتماد مسوولان محترم صدا و سیما، مسوولیت ارایه خدمات درمان تکمیلی به کارکنان شریف این سازمان و خانوادههای محترم آنان را برعهده گیرد. این موفقیت، تعهد ما به بهبود مستمر خدمات و ارتقا سطح رضایتمندی بیمهشدگان را دوچندان میکند.
وی افزود: با همکاری بیش از ۱۱ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، تلاش میکنیم دسترسی بیمهشدگان به خدمات درمانی تسهیل شود و کیفیت ارایه خدمات به صورت مستمر ارتقا یابد.
دکتر عبداللهی همچنین بر تسریع روند ارزیابی و پرداخت خسارت بیمهشدگان خارج از مراکز طرف قرارداد تأکید کرد و گفت: ارائه خدمات سریع، دقیق و باکیفیت به بیمهشدگان، همواره در اولویت بیمه دی قرار دارد.
افزایش رضایتمندی و استمرار همکاری
مجتبی رضایی، معاون مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، نیز ضمن قدردانی از خدمات بیمه دی، گفت: عملکرد این شرکت در ارایه خدمات درمان تکمیلی در سال گذشته موجب افزایش رضایتمندی همکاران شد. خوشبختانه در مناقصه جدید نیز بیمه دی با ارایه بهترین شرایط و قیمت موفق به تمدید این همکاری برای سال ۱۴۰۴ گردید.
وی ادامه داد: ماهیت مشارکتی قرارداد و تحقق کامل اهداف پیشبینیشده، نشاندهنده موفقیتآمیز بودن این همکاری و تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات بیمهای است.
حرکت به سوی ارتقای استانداردهای خدمترسانی
آقای بهادری، مدیر قراردادهای صداوسیما، در ادامه این مراسم با اشاره به بهبود مستمر کیفیت خدمات درمانی بیان کرد: با تلاشهای صورتگرفته، رضایتمندی چشمگیری در میان کارکنان ایجاد شده است و پیشبینی میشود تعداد بیمهشدگان تحت پوشش از ۲۵ هزار نفر به بیش از ۳۰ الی ۳۵ هزار نفر افزایش یابد.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت ارتقای استانداردهای انتخاب بیمهگر و تمرکز بر مشتریمداری، خاطرنشان کرد: بیمه دی با توسعه خدمات، پاسخگویی سریع و تکریم بیمهشدگان، در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات گامهای مؤثری برداشته است.
بیمه دی؛ همراهی پایدار با سرمایههای انسانی کشور
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه دی، اولین شرکت بیمه ای بورسی کشور و بزرگترین شرکت ارایهدهنده خدمات درمانی کشور است که افتخار دارد که با پوشش بیمهای مناسب، به خانوادههای معزز شهدا، ایثارگران و کارکنان سازمانهای مختلف کشور خدمترسانی کند و با فراهم کردن آرامش خاطر بیمهشدگان، در ارتقای سلامت جامعه و فرهنگسازی بیمه نقشآفرین باشد.
گفتنی است شرکت بیمه دی اولین شرکت ارایهدهنده خدمات بیمهای به صورت نوین و از طریق اپلیکیشن برای عموم بوده است.