ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تنها با شمارهگیری 190 امکانپذیر است
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره 190 است.
گویای خبر – به گزارش وبدا، دکتر علیرضا رحیمنیا، با اعلام این خبر، افزود: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن 190 مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.
وی افزود: پیرو انتقال دامنهها و یکسانسازی سامانهها، شماره تلفن 190 جایگزین تلفنهای 1690، 1590، 1490 بوده و مردم تنها از طریق شمارهگیری 190 میتوانند شکایات خود را ثبت کنند.