بایگانی‌های بانکداری هوشمند - گویای خبر
هشت راهبرد بانک صادرات ایران برای توسعه و توانمندسازی صنعت اعلام شد ۲۶ ارد ۱۴۰۳

هشت راهبرد بانک صادرات ایران برای توسعه و توانمندسازی صنعت اعلام شد

​راهبردهای نوین بانک صادرات ایران در دومین کنگره بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنعت توسط رییس اداره‌کل بانکداری شرکتی این بانک اعلام شد.

بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس ۰۵ ارد ۱۴۰۳
طی جلسه‌ای با حضور مدیران ستادی و استانی مطرح شد:

بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس

معاونین مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی جلسه‌ای اعلام کردند، بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس در حال انجام است.

تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانک‌داری هوشمند ۰۷ آذر ۱۴۰۲

تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانک‌داری هوشمند

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: "تجربه مشتری" اصلی­ ترین محور برای طراحی محصول و ارایه خدمات به مشتریان در بانک‌داری هوشمند است.

آسیب‌شناسی انتظارات از حکمران پولی برای گذار به بانکداری هوشمند ۰۱ آذر ۱۴۰۲
مدیرعامل بانک صادرات ایران در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تشریح کرد

آسیب‌شناسی انتظارات از حکمران پولی برای گذار به بانکداری هوشمند

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «انتظارات شبکه بانکی از بانک مرکزی» بر فراهم شدن زیرساخت‌ها، ابزارها و فضای مناسب، فرهنگ‌سازی و نظارت بیشتر بانک مرکزی برای سرعت گرفتن گذر از بانکداری سنتی به بانکداری هوشمند تاکید کرد.

تشریح زیرساخت‌های فقهی و حقوقی در بانکداری هوشمند ۳۰ آبا ۱۴۰۲
در دهمین همایش بانکداری الکترونیک توسط عضو اجرائی هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران تدریس شد؛

تشریح زیرساخت‌های فقهی و حقوقی در بانکداری هوشمند

​عضو اجرایی هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران زیرساخت‌های فقهی و قانونی تحقق بانکداری هوشمند را در نخستین روز از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در قالب یک کارگاه آموزشی تشریح کرد.

بانکداری هوشمند هزینه‌های عملیاتی در بانک‌ها را به نفع مشتریان کاهش می‌دهد ۳۰ آبا ۱۴۰۲
معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی:

بانکداری هوشمند هزینه‌های عملیاتی در بانک‌ها را به نفع مشتریان کاهش می‌دهد

معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی گفت: بانکداری هوشمند با استفاده از فناوری، کاهش هزینه‌های عملیاتی را به دنبال داشته و تجربه بهتری را برای مشتریان فراهم می‌کند ضمن این که کارایی بانک‌ها را هم افزایش می‌دهد.