بایگانی‌های خرید تضمینی گندم - گویای خبر
۷۸ درصد از مطالبات گندمکاران واریز شد ۲۲ مهر ۱۴۰۲

۷۸ درصد از مطالبات گندمکاران واریز شد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

رکورد خرید گندم در خوزستان شکسته شد ۱۴ مرد ۱۴۰۲

رکورد خرید گندم در خوزستان شکسته شد

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال با خرید تضمینی یک میلیون و ۷۱۸ هزار تن گندم، رکورد خرید این محصول در طول تاریخ استان خوزستان شکسته شد.

افزایش ۴۴ درصدی خرید گندم از کشاورزان نسبت به سال گذشته ۰۹ خرد ۱۴۰۲

افزایش ۴۴ درصدی خرید گندم از کشاورزان نسبت به سال گذشته

خرید تضمینی محصول راهبردی گندم از کشاورزان با افزایش ۴۴.۵ درصدی و با ۹۵۰ هزار تُن رشد نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، از مرز ۳ میلیون تُن گذشت.

پرونده مطالبات گندمکاران بسته شد ۰۶ مهر ۱۴۰۱

پرونده مطالبات گندمکاران بسته شد

با واریز مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده از مطالبات گندمکاران سراسر کشور به حساب آنها، میزان پرداختی به کشاورزان گندمکار به ۸۳ هزار میلیارد تومان رسید تا پایانی خوش در سال جاری زراعی، برای تولیدکنندگان این محصول راهبردی در کشور رقم بخورد.

تکذیب اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان یارانه نان ۲۱ فرو ۱۴۰۱

تکذیب اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان یارانه نان

تکذیب اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان یارانه نان، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن تکذیب برخی خبرسازی‌ها در خصوص اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان یارانه برای تامین نان گفت:  مجلس در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای  و یارانه نان ۷۱ هزار میلیارد تومان مصوب کرد و کیفیت توزیع این یارانه را نیز […]