بایگانی‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای - گویای خبر
پیش‌بینی ۷ میلیون مسافر جاده‌ای در نوروز ۰۸ اسف ۱۴۰۲
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری اعلام کرد؛

پیش‌بینی ۷ میلیون مسافر جاده‌ای در نوروز

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طبق تحلیل و پیش‌بینی‌ها بالغ بر ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای در ایام نوروز جابه‌جا می‌شوند.

۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های کشور رفع خطر می‌شود ۰۶ ارد ۱۴۰۲
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای:

۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های کشور رفع خطر می‌شود

معاون سازمان راهداری برنامه سازمان را در سال جاری رفع ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور عنوان کرد و گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی ۸۷۸ نقطه حادثه‌خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم رفع خطر خواهد شد.

۴۳۱ محور در جاده‌ها درگیر برف است ۱۱ بهم ۱۴۰۱
اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور؛

۴۳۱ محور در جاده‌ها درگیر برف است

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این که ۴۳۱ محور درگیر برف است گفت: در بازه زمانی ۹ تا ۱۰ بهمن‌ماه سال‌جاری، انجام ۴۹ هزار و ۶۶۳ کیلومتر برفروبی در محورهای شریانی کشور با استفاده از ۲۰۰۱ دستگاه ماشین آلات راهداری تجمیعی از اقدامات این حوزه است.

ارائه ۱۵ خدمت اصلی سازمان راهداری از طریق واحد خدمات هوشمند ۱۹ مهر ۱۴۰۱

ارائه ۱۵ خدمت اصلی سازمان راهداری از طریق واحد خدمات هوشمند

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ارائه ۱۵ خدمت اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از طریق واحد خدمات هوشمند خبر داد.

۱۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور ایمن‌سازی شد ۲۱ شهر ۱۴۰۱
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛

۱۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور ایمن‌سازی شد

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ایمن‌سازی جاده منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد.

شفاف‌سازی ۹۷ مجوز کسب و کار در وزارت راه و شهرسازی ۰۶ شهر ۱۴۰۱

شفاف‌سازی ۹۷ مجوز کسب و کار در وزارت راه و شهرسازی

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از شفاف‌سازی ۹۷ مجوز کسب و کار وزارت راه و شهرسازی در ستاد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد. به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر محمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ بر […]

اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در اولویت قرار گرفت ۲۴ خرد ۱۴۰۱
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد؛

اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در اولویت قرار گرفت

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: اجرای مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهور در اولویت است.  گویای خبر – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: از مجموع مصوبات ابلاغی سفرهای ریاست جمهوری از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون (مصوبات […]

صدور بارنامه الکترونیکی شد ۲۶ فرو ۱۴۰۱

صدور بارنامه الکترونیکی شد

صدور بارنامه الکترونیکی شد، در راستای تحقق دولت الکترونیک و در پی سیاست‌های دولت سیزدهم و مصوبات معاون اول رئیس‌جمهور در مورخ هشتم آبان‌ماه ۱۴۰۰، حذف فیزیک بارنامه محقق شد و صدور بارنامه در کشور فقط به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد. به گزارش گویای خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون حمل و […]