مشتریمداری
-
اقتصادی
تقویت هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی بانک آینده
بانک آینده در حوزه بانکداری دیجیتال و تقویت هوشمندسازی فرآیندهای بانکی دستاوردهای چشمگیر و رکوردهای قابل توجهی را در این…
-
اقتصادی
افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده
در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در…
-
اقتصادی
رعایت مقررات، احتراز از مشتریمداری نیست
رئیس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی در دومین نشست تخصصی سالیانه بازرسان و مدرسان مبارزه با پولشویی بانک صادرات…
-
اقتصادی
تأثیر بیبدیل بانک توسعه تعاون در رونق کسب وکارها
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و بازاریابی طی سفر به کهگیلویه وبویراحمد اعلام داشت این بانک تأثیر…
-
اقتصادی
تندیس رتبه «سیمین» هفتمین همایش ملی کیفیت به «شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» رسید
«شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» وابسته به بانک آینده در هفتمین همایش ملی کیفیت که شهریورماه امسال در دانشگاه شهید…
-
اقتصادی
خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتریمداری
بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتریمداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهرهگیری از ظرفیت…
-
اقتصادی
پیام تبریک معاون امور تعاون بهمناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه تعاون
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه تعاون پیام تبریکی صادر…