-
رییس هیاتمدیره سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد؛
- رونق اقتصادی با سرمایهگذاری ۲ هزار میلیارد تومانی سازمان منطقه آزاد چابهار در مرز ریمدان
رییس هیاتمدیره سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد؛
رییس هیاتمدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از سرمایهگذاری ۲ هزار میلیارد تومانی این سازمان در مرز ریمدان در سال جاری خبر داد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، محمدسعید اربابی دوشنبه اول تیر در بازدید از پایانه مرزی ریمدان و در گفت وگو با ایسنا به اهمیت ویژه منطقه طلایی مرزی ریمدان اشاره و اظهار کرد: این منطقه ظرفیت بالایی برای تبدیل به یک مرکز اقتصادی کلان دارد و ریمدان هماکنون جزیی از اراضی منطقه آزاد چابهار است و با توجه به پتانسیلهای موجود، میتواند تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.
وی همچنین به صدور سند مالکیت پنج هزار هکتار زمین در ریمدان اشاره کرد و گفت: پس از این اقدام، تلاشها برای رشد و توسعه این منطقه آغاز شده و پروژههای متعددی در حال ساخت است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: این سرمایهگذاری را میتوان گامی موثر در راستای شکوفایی اقتصادی و ایجاد فرصتهای شغلی در منطقه مکران دانست و امیدها برای رونق اقتصادی را در این ناحیه افزایش میدهد.



